Rodzice

napis 1

Posyłając dziecko do Prywatnej Szkoły Podstawowej „Szkoła dla dziecka” gwarantujecie mu:

  • naukę na terenie bezpiecznego – ogrodzonego kompleksu z nowoczesnym budynkiem.

  • nauczanie oparte o pedagogikę zabawy w myśl hasła – Bawimy ucząc – Uczymy bawiąc!

  • wykwalifikowaną kadrę nauczycieli z pasją – posługującą się językiem angielskim, pod opieką pani Dyrektor Katarzyny Paliwody konsultanta ds. informatyki WODN w Łodzi, Eksperta MEN, autora programów nauczania, podręczników, autora i realizatora wojewódzkiego projektu Info-TEKA – warsztaty komputerowe dla nauczycieli,  trenera (egzaminatora) komputerowych kompetencji ECCC i ECDL, egzaminatora i wieloletniego nauczyciela kształcenia zintegrowanego oraz informatyki, prezesa Stowarszyszenia AKADEMIA DZIECKA oraz wice dyrektora pani Barbary Papierz konsultanta ds. informatyki WODN w Łodzi, Eksperta MEN, autora programów nauczania, podręczników, wykładowcę studiów podyplomowych z terapii pedagogicznej i czynnego terapeutę.

  • kameralne warunki pracy – klasy od 8 do 16 osób, które pozwolą na monitorowanie rozwoju każdego ucznia oraz opracowanie indywidualnego programu w przypadku wystąpienia trudności w nauce.

  • bezpłatne zajęcia z nauczycielem terapii zajęciowej.

  • codzienne zajęcia w j.angielskim z lektorem.

  • raz w tygodniu spotkania z native speakerem.

  • naukę drugiego języka obcego – francuskiego począwszy od kasy IV w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu, od klasy V w wymiarze 3 godzin dydaktycznych w tygodniu.

  • bezpłatna opieka psychologa szkolnego.

  • kompleksowo wyposażone sale lekcyjne w pomoce dydaktyczne, tablice multimedialne oraz w salę komputerową oraz salę do zajęć ruchowych.

  • posiadanie własnej pracowni i jednozmianowy czas nauki 8.30-14.45.

  • fachową opiekę nad dzieckiem od 7.30 do godziny 17.30 połączoną z codzienną możliwością odrabiania prac domowych pod okiem nauczyciela.

  • kontynuację kształcenia od szkoły podstawowej do liceum ogólnokształcącego.

  • współuczestniczenie rodziców wraz dzieckiem i nauczycielem, w różnego rodzaju formach aktywności zarówno na terenie klasy, jak i szkoły oraz poza nią.

  • atrakcyjne zajęcia podejmowane w kierunku edukacji artystycznej: gra na prostych instrumentach melodycznych (dzwonki), papierowe składanki, lekcje w Muzeum Sztuki, tańce integracyjne, tańce regionalne od klasy zerowej dodatkowe zajęcia muzyczne z nauczycielem muzyki

  • uczestnictwo w interesujacych zajęciach pozalekcyjnych przygotowanych przez naszych nauczycieli.

  • w ramach czesnego oferujemy 2 godziny na profesjonalnie wyposażonej sali gimnastycznej oraz 1 godzinę nauki pływania w kompleksie sportowym „Angelica” – mając na uwadze fakt, że naturalną potrzebą małego dziecka jest ruch zależy nam na rozwijaniu zamiłowania do uprawiania sportu rozszerzyliśmy ilość godzin zajęć ruchowych w kl. I-III. Dalsze rozwijanie form sportowych proponujemy w popołudniowych zajęciach poprzez kluby: piłki nożnej, wschodnich sztuk walki, pływania, szachów, tańca towarzyskiego itp (co roku w zależności od potrzeb rodziców oferta ulega zmianie) – za te zajęcia płacą rodzice.

  • możliwość odpoczynku w przyszkolnym ogródku oraz zabawy na szkolnym boisku.

  • otrzymywanie w ramach czesnego śniadania oraz możliwość zakupu i korzystania z obiadów na terenie szkoły.

  • coroczne wyjazdy na narty na „Białe Szkoły” lub w okresie letnim „Zielone Szkoły” oraz atrakcyjne zajęcia w terenie.

  • stosowanie nowoczesnych metod nauczania, których celem jest aktywowanie optymalnego wysiłku intelektualnego przy jednoczesnym sprawdzaniu nabywanych umiejętności w praktyce.
    Metoda pedagogiki planu daltońskiego. Metoda projektów, którą prowadzona jest większa część zajęć w różnym otoczeniu (np. nad morzem dzieci zbierają minerały, uczą się je rozpoznawać, obserwują środowisko naturalne, poznają życie zwierząt, rozpoznają ich gatunki. To, co poznają – rysują, malują, lepią z modeliny, tworzą zapiski w formie dzienników) pozwoli uzmysłowić małemu odkrywcy jak ważną rolę odgrywa w procesie edukacji, planowanie oraz metoda drobnych kroczków – każdy element nauki jest bowiem jednakowo ważny i potrzebny podczas prezentacji całości.

     

Dodaj komentarz